یکی از راویان دفاع مقدس کاروان راهیان نور فراهان گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی زمینه رشد و تعالی روحی آن ها را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۹۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ کاروان راهیان نور فراهان همزمان با آغاز سال نو و میلاد امام علی(ع) در یادمان ها و مناطق عملیاتی جنوب حاضر شدند.

گراوی از راویان دفاع مقدس کاروان راهیان نور فراهان در بازدید از هر منطقه عملیاتی و یادمان ها؛ خاطرات و اتفاقات دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چگونگی مقاومت رزمندگان و شهدا را برای زائران تشریح می‌کرد.

این روایتگر دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فراهان؛ راهیان نور را بستری برای رشد و تعالی گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی زمینه رشد و تعالی روحی جوانان را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: نسل نوجوان و جوان انقلابی اکنون در دوران جنگ نرم هستند، نباید اجازه دهند این انقلاب بعد از 40 سال دست نااهلان بیفتد لذا می‌طلبد که با بصیرت عمل کنند.

گراوی تصریح کرد: در دوران جنگ نوجوانان و جوانان آمدند، جنگیدند و به شهادت رسیدند. از نوجوانان و جوانان دهه چهارم انقلاب می خواهم ادامه دهنده راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

این روایتگر دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به دانش آموزانی در اردوهای راهیان نور حضور پیدا می کنند، توصیه می کنم زمانی که از شهر و وطن خود خارج می شوند یکی از شهدا را برای خود الگو بگیرند و آن ها را سرلوحه زندگی و سرمشق کارهایشان قرار دهند.

 

ارسال نظرات