خبرهای داغ:
رییس آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد

آماده‌باش و امدادرسانی آتش‌نشانی ملایر برای آبکشی از منازل

رییس آتش نشانی شهرستان ملایر از آماده‌باش و امدادرسانی سازمان آتش نشانی ملایر برای آبکشی از منازل و اماکن تجاری ناشی از بارش باران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۵۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

آماده‌باش و امدادرسانی آتش‌نشانی ملایر برای آبکشی از منازلوحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بارش باران و برف در ملایر اظهار داشت: سازمان آتش نشانی ملایر برای آبکشی از منازل و اماکن تجاری ناشی از بارش باران در حال آماده‌باش و امدادرسانی هستند.

وی با اشاره به تلفن‌ها و تماس‌های مکرر در ساعات متعدد و مختلف توسط همشهریان مبنی بر بارش باران و سرازیر شدن آن به منازل و اماکن تجاری گفت: درخواست کمک از سازمان آتش نشانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به محض اطلاع سریع اکیپ و تیم‌های عملیاتی برای امدادرسانی به محل‌های اعلام شده اعزام شدند.

رییس آتش نشانی شهرستان ملایر عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت اصول ایمنی با استفاده از پنج دستگاه پمپ پرتابل و موتورهای روبین و کف‌کشها اقدام به آبکشی از منازل کردند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی تا اطلاع ثانوی نیروهای خود را در حال آماده باش کامل قرار داده است. جوادی اظهار داشت: در روز جاری نیروهای امداد رسان آتش نشانی تا کنون تعداد 12 فقره عملیات آبکشی در درون و برون شهرستان داشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات