رئیس سازمان صنعت لرستان از آمادگی این سازمان برای تامین اقلام ضروری و اسکان مسافرین نوروزی که با سیل مواجه شده‌اند خبر داد و گفت: بخش‌های خصوصی و دولتی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز از تجهیزات آن‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۶۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم جهت تامین اقلام ضروری مسافران نوروزی گرفتار شده در سیل، به آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برای کمک به سیل زدگان اشاره و اظهارکرد: امروز ستاد بحران استان تشکیل و تصمیمات لازم برای مقابله با سیل و جلوگیری از وقوع بحران اتخاذ شد.

وی با تاکید بر ضرورت تامین اقلام ضروری مسافران نوروزی گرفتار شده در سیل اخیر، افزود: سیل در استان لرستان گسترده بوده است و به بسته شدن راه ارتباطی شهرستان پل دختر منجر شده است که در این خصوص اعلام کردیم آمادگی برای تامین نان و اقلام ضروری وجود دارد و از این بابت با مشکلی روبرو نیستیم.

به گفته صفی‌خانی تا به این لحظه گزارشی مبنی بر نیاز به این کمک ها دریافت نشده است، با این حال بخش خصوصی و دولتی در حالت آماده باش قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: همچنین نمایشگاه بین‌المللی لرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی که با سیل مواجه شده‌اند، تخلیه و نیازهای غذایی ضروری آن‌ها نیز تامین شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات