فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اعزام گروه جهادی برای کمک به مردم منطقه برفگیر کالپوش در شهرستان میامی خبر داد و گفت: یگان‌های سپاه و بسیج شاهرود در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۸۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری، با ابراز همدردی با مردم سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور ازجمله گلستان و مازندران اظهار داشت: از ابتدای اعلام سیل در این استان‌ها، سپاه و بسیج در راستای کمک به مردم اعلام آمادگی کرد.
وی افزود: قبل از سال جدید، یگان‌های سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه‌ها در کمک به هم‌وطنان در بوران گردنه خوش‌ییلاق حاضر شدند و بعد از آن هم با سیل در مناطق شمالی کشور، نیرو‌های سپاه و بسیج شهرستان شاهرود در راستای کمک به هم‌وطنان، تلاش خود را آغاز کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: از زمان وقوع سیل در گلستان و مازندران، پایگاه‌های بسیج به جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست شهرستان اقدام و گروه‌های جهادی و یگان‌های سپاه آمادگی خود را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام کردند.
عبیری با اشاره به اعزام گروه جهادی به منطقه کالپوش شهرستان میامی برای کمک به مردم این بخش گفت: گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج به‌صورت خودجوش برای کمک به این عزیزان که در برف گرفتار شده بودند نیز حاضر شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها