خبرهای داغ:

بارندگی های شب گذشته تلفات جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به بارندگی‌های شدید شب گذشته در استان گفت: هیچ‌گونه تلفات انسانی براثر سیل و بارندگی‌های شب گذشته در استان اعلام‌نشده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۳۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج جواد نظری با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای خراسان شمالی نای از بارندگی‌های شدید شب گذشته و بامداد امروز در این استان اظهار کرد: تاکنون هیچ فوت‌شده‌ای در اثر این بارش‌ها در شهرستان‌های استان گزارش نشده است.

 

وی از برقراری ارتباطات جاده‌ای در مسیرهای اصلی استان خبر داد و گفت: تمام محورهای اصلی خراسان شمالی وصل است اما تعدادی از روستاهای استان به علت گذر سیل از روی جاده‌های روستایی ارتباطات آنها قطع‌شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی همچنین ارزیابی‌ها از میزان خسارت‌های ایجادشده را منوط به جمع‌بندی‌های ارسالی از سوی فرمانداری‌ها دانست و افزود: این جمع‌بندی‌ها تا ساعتی دیگر به‌صورت برآورد اولیه اعلام خواهد شد.

 

وی همچنین با برشمردن برخی از مهم‌ترین حوادث شب گذشته در استان براثر سیل گفت: احتمال وقوع سیل باعث تخلیه 3 روستای شهرستان‌های اسفراین و شیروان شد و خط لوله گاز گراتی نیز به دلیل قرار گرفتن در عمق بستر رودخانه قطع‌شده است.

 

نظری در انتها از تمامی افراد ساکن در خراسان شمالی و مسافران درخواست رعایت احتیاط درگذر از مسیل‌ها و رودخانه‌ها را داشت و اظهار کرد: از امروز حجم بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود اما با توجه به وضعیت بارش‌ها در شب گذشته و بامداد امروز، باید احتیاط لازم همچون روزهای گذشته از سوی مسافران و ساکنان استان رعایت شود.

 

گفتنی است بارندگی‌های شدید از شب گذشته در خراسان شمالی آغاز شد و تا نخستین ساعات بامداد امروز در استان ادامه پیدا کرد که پیش‌بینی می‌شود برخی از منازل و دام داری‌های خشتی و گلی دچار آسیب‌هایی از این بارش‌ها شده باشند.

 

 

منبع : فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار