زائر نوجوان فراهانی در اردوی راهیان نور مطرح کرد
زائر نوجوان فراهانی در اردوی راهیان نور با بیان اینکه شهدا به ما درس مقاومت و ایستادگی دادند، گفت: آن ها کسانی بودند که در سخت ترین شرایط برای دفاع از وطن و مردمشان از جان و دل مایه گذاشتند و از دشمن هراسی نداشتند.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۳۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان، کاروان راهیان نور فراهان در آستانه سال نو عازم سفر به کربلای ایران شدند. حضور نوجوانان فراهانی در بین زائران حال و هوای سفر را  متفاوت کرد.

نرگس غیاث آبادی یکی از دانش آموزان بسیجی است که در این اردو حضور یافته بود.

این زائر نوجوان بسیجی در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان گفت: من دانش آموز کلاس دهم هستم و علاقه زیادی داشتم که به این سفر بیاییم و آن را تجربه کنم.

وی ادامه داد: حس خوبی نسبت به این شهر و دیار دارم؛وقتی در این سرزمین قدم می گذاریم زیبایی خاص خود را دارد و حال و هوای رزمندگان  در دوران جنگ را می توان درک کرد.

غیات آبادی با اشاره به این که از شهدا درس ایستادگی و مقاومت می گیریم؛ تصریح کرد: آن ها کسانی بودند که در سخت ترین شرایط برای دفاع از وطن و مردمشان از جان و دل مایه گذاشتند و از دشمن هراسی نداشتند.

این نوجوان بسیجی در پایان خاطرنشان کرد: من اولین باری است که به این اردو می آیم، اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم باشد بازهم به این اردو می آیم.

ارسال نظرات