خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل گفت: در راستای کمک رسانی به نیازمندان به همین منظور با تلاش بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل ومشارکت خیرین و هیات میثاق با شهدای هندیجان ، بیش از ۶۰بسته انواع میوه جات در ایام نوروز بین محرومین و خانواده های بی سرپرست در شهرستان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۴۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

بسیجی محمد حسین عنانات در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با آغاز سال جدید در دو مرحله بیش از ۱۸۰بسته انواع میوه جات و همچنین تعدادی سبد های غذایی شامل برنج ، ربع گوجه ، قند و چای را در میان افراد محتاج توزیع نمودند.

وی افزود : با مشارکت جمعی افراد نیکوکار تعدادی لباس های نو به نیازمندان شهرستان با شروع ایام نوروز سال ۹۸ اهداء و تعدادی مواد غذایی بین آنها توزیع که موجب خشنودی و رضایتمندی این تعداد از محرومان ونیازمندان شهرستان هندیجان شد.

وی بابیان جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان گفت: گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با هماهنگی ناحیه سپاه و مشارکت خیرین و بسیجیان بیش از ۹۰بسته آب معدنی برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان های شمالی کشور جمع آوری که از طریق ناحیه سپاه هندیجان همراه با دیگر کمک ها ارسال خواهد شد.
خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها