سرهنگ پاسدار جمشید رضایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز در دیداری نوروزی همراه معاون استاندار کردستان فرماندار ویژه شهرستان سقز و چند تن دیگر از مسئولین شهرستانی، با بازنشستگان سپاه سقز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۴۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدار جمشید رضایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز در دیداری نوروزی همراه معاون استاندار کردستان فرماندار ویژه شهرستان سقز و چند تن دیگر از مسئولین شهرستانی، با بازنشستگان سپاه سقز دیدار و گفتگو کردند.

جمشید رضایی هدف از این اقدام را عید دیدنی و تبریک سال نو، سالی که رهبر انقلاب سال "سال رونق تولید" نامیدند عنوان کرد و گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموندند امسال هم ادامه سال حمایت از کالای ایرانی و بهبود اقتصاد کشور خواهد بود و مردم عزیز میهن اسلامی ایران برای خروج از وضعیت نابسامان اقتصادی باید عزمی راسخ و تفکری جهادی داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه پیشکسوتان سپاه یادگاران انقلاب اند افزود: بازنشستگان و پیشمرگان مسلمان کُرد اهمیت انقلاب را به خوبی درک می‌کنند و باید تجارب خود را در اختیار نسل‌های بعدی قرار دهند.

فرمانده سپاه سقز در پایان تشریح کرد: حضور همیشه در صحنه پیشکسوتان جهاد و شهادت مشت محکمی بوده بر نقشه‌ها توطئه‌های شکست خورده دشمنان انقلاب، چرا که همین دلاور مردان ستون‌های استوار این انقلاب بوده و خواهند بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات