مدیر کل هواشناسی کردستان:

تداوم فعالیتهای سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری در کردستان

مدیرکل هواشناسی کردستان از تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و رخداد سیلاب‌های موقتی دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۵۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رحیم صدیقی اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی، بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان است که با بارش برف و باران، وزش باد، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود.

وی افزود: در این مدت شدت بارش در بخش‌های غربی و جنوبی استان قابل توجه بوده و در نواحی مرتفع و سردسیر ریزش‌های جوی به صورت برف است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: تا فردا فعالیت سامانه بارشی شدت می‌گیرد که آبگرفتگی معابر و رخداد سیلاب‌های موقتی را در پی خواهد داشت.

صدیقی تصریح کرد: گردنه‌ها و ارتفاعات استان در مدت زمان فعالیت سیستم بارشی مستعد بارش برف بوده و به علت کاهش دید ناشی از مه‌گرفتگی و همچنین لغزندگی، تردد در آن‌ها با اختلال مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها بیشتر به شکل رگباری و پراکنده بویژه در نواحی غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در پایان اذعان داشت: از فردا تا آخر هفته جاری در طول شبانه روز دمای هوا بطور میانگین ۴ تا ۶ درجه سردتر می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات