رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی:
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه جوی که از دوشنبه شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شد، طبق پیش بینی‌ها تا اواخر امروز هفتم فروردین ماه از استان خارج می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۶۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یحیی قائنی پور  اظهار داشت: سامانه جوی که از دوشنبه شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شد، طبق پیش بینی‌ها تا اواخر امروز هفتم فروردین ماه از استان خارج می‌شود.

وی افزود: از صبح امروز ضمن افزایش دما، به صورت موقت از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، اما مجدداً از بعدازظهر پنج‌شنبه سامانه بارشی فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. طی فعالیت سامانه بارشی اختلال در سیستم حمل‌ونقل به ویژه مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس هوای امروز، چهارشنبه هفتم فروردین‌ماه، در مشهد ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید به تدریج کاهش ناپایداری‌ها و کمینه و بیشینه دمای ۹ و ۲۰ درجه سلسیوس خواهد بود.

قائنی پور اضافه کرد: آسمان نواحی شمالی استان در روز چهارشنبه ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید در بعدازظهر کاهش ناپایداری‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هوای نواحی مرکزی استان در این روز ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید به تدریج کاهش ناپایداری‌ها خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از کاشمر، نیشابور با ۲۲،۹ و تربت حیدریه با ۲۰،۶ میلیمتر پر بارشترین شهر‌های استان بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها