عبدالرحمن الشرقی افزود: در شرایطی که استکبار و ایادی آن علیه ملت یمن متحد شدند بسیج کشور‌های اسلامی نیز در برابر جبهه استکبار ضروری است.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۷۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزایر بسیج از خراسان رضوی؛ سید الصادق عبدالرحمن الشرفی شب گذشته در جمع مردم سبزوار در مراسم ورود به پنجمین سال مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی که در محل مسجد سبزوار برگزار شد، گفت: آمریکا با همدستی کشور‌های عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دنبال از بین بردن روحیه انقلابی‌گری مردم یمن است.

مبارز جنبش انصار الله یمن افزود: به برکت وجود انقلاب اسلامی تحولات گسترده‌ای در کشور‌های اسلامی از جمله یمن رخ داده و ما مدیون نهضت انقلاب اسلامی هستیم.

وی بیان کرد: پیروزی‌های چند سال اخیر جبهه مقاومت بیانگر زمینه‌سازی حرکتی عظیم در یمن است.

عبدالرحمن الشرقی تصریح کرد: مردم انقلابی یمن با وجود تهدید‌ها و فشار‌های دشمنان از روحیه ظلم ستیزی خود دست بر نمی‌دارند.

مبارز جنبش انصار الله یمن گفت: چهار سال از تجاوزات عربستان سعودی به یمن می‌گذرد و آن‌ها با انواع تسلیحات جنگی و موشکی ملت یمن را تحت فشار قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که ملت یمن تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

عبدالرحمن الشرقی افزود: در شرایطی که استکبار و ایادی آن علیه ملت یمن متحد شدند بسیج کشور‌های اسلامی نیز در برابر جبهه استکبار ضروری است.

مبارز جنبش انصار الله یمن با اشاره به اینکه همه ملت‌ها وظیفه داریم از خون شهدای انقلاب اسلامی و جریان مقاومت پاسدای کنیم، تصریح کرد: همانطور که در جمهوری اسلامی سال‌روز پیروزی انقلاب جشن گرفته می‌شود با توکل به خدا در آینده نزدیک جشن انقلاب یمن نیز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها