خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حمایت از تولیدکننده در استان نسبت به گذشته قوت بیشتری بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید حمایت از تولیدکننده نسبت به گذشته قوت بیشتری بگیرد تا تولیدکنندگان به حضور در عرصه اقتصاد تشویق شوند.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۸۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

حمایت از تولیدکننده در استان نسبت به گذشته قوت بیشتری بگیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی‌موثقی در دیدار نوروزی مدیرکل و کارکنان امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار داشت: در سالی که به گفته مقام معظم رهبری مزین به نام رونق تولید است باید تلاش کنیم تا رونق اقتصادی را هرچه بیشتر در استان و به تبع آن در کشور گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جدید باید توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم و جامعه داشته باشیم، خطاب به تیم اقتصادی استان همدان گفت: از شما می‌خواهم که در شورای مشورتی خود بیشتر مشکلات اقتصادی استان را بررسی کرده و راهکار رفع آن را ارائه دهید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: باید حمایت از تولیدکننده نسبت به گذشته قوت بیشتری بگیرد تا تولیدکنندگان به حضور در عرصه اقتصاد تشویق شوند.

وی از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خواست یک جلسه تخصصی ترتیب داده و گزارش مفصلی در خصوص اقدامات اقتصادی در استان به وی ارائه دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز بابیان اینکه در سال ۱۳۹۷ اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت، افزود: در سال ۱۳۹۸ هم که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده، سعی می‌کنیم تا دستورات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سیدناصر محمودی با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی یک وزارتخانه اثر گذار و به تعبیر مقام معظم رهبری مرکز فرماندهی اقتصادی کشور و متولی فعالیت‌های اقتصادی و مالی است، گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز در این خصوص اقدامات و فعالیت‌هایی به ویژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان دو موضوع در اولویت کارها قرار دادیم، گفت: رعایت عدالت نسبی در همه حوزه‌ها و برخورد مناسب با مردم و تکریم ارباب رجوع اولویت است.

محمودی با بیان اینکه با توجه به رسالت وزارت اقتصاد و دارایی در راستای اقتصاد کلان کشور اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری خارجی در استان همدان رخ داده که از جمله آن جذب سرمایه گذاری خارجی به مبلغ ۱۱۶ میلیون دلار در استان در حوزه‌های مختلف و با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، ایرلند، انگلیس، ترکیه و نیز عراق است، گفت: این امر موجب اشتغال برای یک هزار و ۵۵۴ نفر در استان شده است.

وی افزود: عمده فعالیت این سرمایه گذاران در زمینه تولید نیروی برق از انرژی خورشیدی و تولید بتن سبک ساختمانی است.

محمودی ضمن اشاره به نقش مهم مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان گفت: در این مرکز تمام خدمات مربوط به ارائه مشاوره به متقاضیان داخلی و خارجی و شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان تنها مرکز قانونی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی در استان است.

محمودی با تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان عنوان کرد: امیدواریم در سال رونق تولید با همدلی و همزبانی بیشتر بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه اقتصاد استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار