خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، از نخستین روزهای عید نوروز امسال تاکنون هزاران نفر راهیان نور از مسیرمنطقه امام زاده عبدالله (ع) وارد شهرستان هندیجان شده و نیروهای سپاه و بسیج کارهای امنیتی آنها را برقرار نموده اند و همچنین بیش از ۷هزار نفر مسافرنوروزی از سراسر کشور در مدارس هندیجان با تلاش آموزش و پرورش اسکان یافته اند.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۸۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد : بسیجیان هندیجان در مسیر های مواصلاتی هندیجان بصورت ویژه مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور را برای اسکان در مدارس ، مساجد و سالن های ورزشی برای استراحت و پیشگیری از هرگونه شرایط جوی بارندگی همراهی و کمک رسانی دارند.

وی افزود : مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به راحتی می توانند در جاده های ورودی و خروجی شهرستان تردد داشته و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و نیروهای سپاه و بسیج آماده هر گونه همکاری با ادارات و شهروندان است .

وی بابیان جدی گرفتن هشدارهای ایمنی و هواشناسی گفت: تمامی مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور شرایط جوی ناپایدار بارندگی یا احتمال سیل در بعضی نقاط هشدارهای ایمنی و اخطارهای هواشناسی را جدی گرفته و در صورت هر گونه مشکلی نیروهای سپاه و بسیج اطلاع داده و بصورت ویژه خدمات رسانی امنیتی و امدادی انجام خواهند گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها