سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: ۹۵ نفر از بانوان شهرستان پارس آباد مغان در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۲۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

۹۵ نفر از بانوان ‌پارس‌آباد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری از اعزام 95 نفر از بانوان شهرستان پارس آباد در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: 95 نفر از بانوان شهرستان پارس آباد در قالب کاروان های راهیان نور با 2 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هدف از کاروان ‌های راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است افزود: کاروان‌های راهیان نور دستاورد های زیادی دارند که از جمله آنها می ‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره نمود که با توجه به جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی بسیار مهم و ویژه است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با اشاره جنگ نرم دشمنان، ادامه داد: راهیان نور روحیه انقلابی را به وجود آورده و تقویت می کند، روحیه ای که نیاز امروز ماست، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می گیریم.

نوری بیان کرد: کاروان های راهیان نور به مدت 6 روز خواهند بود که در این سفر معنوی نانوان شهرستان پارس آباد مغان از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان شهدای اهواز، مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروند کنار و فکه بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات