بنیاد جهادی مهر الرضا (ع) معین اقتصاد مقاومتی کلات شد

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندار، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و برخی مسئولان برگزار شد؛ بنیاد جهادی مهر الرضا (ع) معین اقتصاد مقاومتی کلات شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۶۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهدی مسکنی مدیر عامل بنیاد جهادی مهر الرضا (ع) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در شهر کلات نادر گفت: از سابقه فعالیت آقای رزم حسینی در کرمان اطلاع دارم و بسیار نسبت به این اقدامات و ثمر بخش بودن آن‌ها در این استان امیدوارم.

وی گفت: لازمه موفقیت این طرح‌ها مشارکت و حضور مردم در این طرح است و این بنیاد با سابقه فعالیت جهادی از دهه ۸۰ خورشیدی اقدام به ارایه خدمات مشاوره‌ای تسهیل گرانه به مردم کلات در سه حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری خواهد نمود.

مسکنی اظهار داشت: بنیاد جهادی مشهدالرضا (ع) در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک سازمان مردم نهاد فعالیت جهادی خود را در استان‌های مختلف از جمله ایلام، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویر احمد ادامه داده است.

وی به فعالیت این بنیاد در ۱۱۱ شهرستان کشور اشاره و بیان کرد: برای نخستین بار با مدل اقتصادی استاندار خراسان رضوی و با تشکیل صندوق‌های کوچک کارآفرینی و مشارکت مردم کلات در قالب آموزش و مشاوره به توانمند سازی مردم می‌پردازیم.

شهرستان ۳۶ هزار نفری کلات در رده ۲۶ کمترین مشارکت اقتصادی استان و دومین نرخ بیکاری روستایی در بین شهرستان‌های استان قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار