خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان تاکید کرد:

نیاز مردم مناطق مختلف استان مازندران به وسایل زندگی/مردم کمک های نقدی نمایند

فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج) استان سمنان با اشاره به تخریب ها و آسیب های وارد آمدن به منازل مردم در استان مازندران از مردم استان سمنان خواست کمک های نقدی خود را به قرارگاه پشتیبانی استان واریز نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۹۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حمید دامغانی در حاشیه بازدید از روستای شیخ محله شهرستان بهشهر با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران استان سمنان قریب به ۱۰ روز است که در خدمت رسانی به مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران حضور دارند گفت: در ابتدا بسیج سازندگی سپاه استان در گلستان و بویژه شهرستان آق قلا حاضر شد و کمک های خود را در قالب برپایی نانوایی سیار و اعزام نفر بر و تجهیزات به این شهرستان ارائه کرد و در ادامه با تأکید فرماندهی معظم کل قوا در استان مازندران نیز حاضر شدیم.
وی افزود: در استان مازندران تیم های مختلف سپاه استان و بسیج سازندگی بصورت میدانی حاضر شدند و با بررسی آسیب ها و در مکان های مختلف بویژه روستاها به دلیل حجم سیلاب و رانش زمین و برف سنگین و مشکلات مختلف ایجاد شده و بسته شدن محورهای مواصلاتی تلاش در جهت کمک به این مناطق آغاز شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج) با اشاره به تمرکز بر روی دو شهرستان بهشهر و گلوگاه برای خدمت رسانی بهتر به مردم اظهار کرد: با توجه به برآوردها در ابتدا باید امکانات زیرساختی را فراهم نماییم و امکانات اولیه زندگی و بازسازی منازل مسکونی که طبق آمار ۵۰۰ واحد مسکونی در استان مازندران تخریب کامل و بسیاری نیز آسیب جدی دیده اند که دیگر قابل سکونت نیستند و باید تلاش کنیم که در مدت زمانی کوتاه بتوانیم خدمتی شایسته را به مردم این مناطق ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: در همین روستای شیخ محله راه مواصلاتی به علت ریزش کوه و رانش زمین قطع است و ما تلاش داریم با رسیدن تجهیزات راهسازی در ابتدا مسیر روستا را باز کنیم و بعد بتوانیم منازل روستایی و امکانات اولیه را فراهم کنیم.
دامغانی با بیان اینکه محوله کمک های مردم استان سمنان به مردم استان مازندران در حال ارسال و توزیع بین مردم است گفت: با توجه به نیاز این مردم به وسایل زندگی چرا که همه آن در سیلاب از بین رفته مردم استان کمک های خود را در قالب لوازم خانگی و گرمایشی و مواد غذایی متمرکز نموده و کمک های نقدی خود را به قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان واریز نمایند تا بتوانیم ما وسایل مورد نیاز را با کمترین قیمت تهیه و در اختیار مردم قرار دهیم.
لازم به ذکر است استان سمنان به عنوان استان معین مازندران دو شهرستان بهشهر و گلوگاه را در جهت خدمت رسانی به ۸۰ روستای این دو شهرستان بر اثر برف سنگین و سیلاب به عهده گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار