مراسم بدرقه دومین کاروان راهیان نور خواهران سپاه شهرستان ابهر صبح روز جمعه باحضور فرمانده سپاه ابهر وجمعی ازمسئولین این شهرستان درسالن اجتماعات بصیرت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۳۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،در مراسم بدرقه ی کاروان های سرزمین نور،فرمانده سپاه شهرستان ابهر ضمن توصیه به زائران راهیان نور مناطق جنوب کشور به رعایت نکات ایمنی وحفاظتی افزود:زائرانی که در یادمان های عملیاتی هستند ،با دعوت شهدا حضور پیدا میکنند.

سرهنگ احمدی تبار به فعالیت ها و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از تمام هستی خود گذشتند و از نفس خود عبور کردند و منیت ها را کنار گذاشتند و با اتحاد خود به ملکوت اعلی دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با امکانات و تجهیزات کم در مقابل رژیم صدام حاضر شدند، اظهارکرد:در دوران دفاع مقدس ،کشورمان با کمترین امکانات در مقابل رژیم صدام، ایستادگی و به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد :ما هرچه داریم به برکت خون 200 هزار شهیدی است که در کربلای ایران جان خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند.

وی افزود: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و امام راحل(ره) در این اردوتلاش شده تا رشادت دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته به تصویر کشیده شود.

در ادامه این مراسم سید ایت ابراهیمی از راویان وپیشکسوتان دفاع مقدس ضمن تبیین اهمیت اردوهای راهیان نور به استقبال کم نظیرعموم مردم از اردوهای راهیان نور اشاره کرد وگفت:امسال باوجود شرایط نامساعد جوی با استقبال عموم مردم وبویژه جوانان وخانواده ها برای حضور در مناطق ویادمان های عملیاتی دفاع مقدس هستیم که این مهم،به برکت خون شهدا است.

 

ارسال نظرات