پیام تسلیت فرمانده سپاه روح‌الله به مناسبت درگذشت مادر سردار شهید «ناصر بختیاری»

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید «ناصر بختیاری»، فرمانده محور عملیاتی لشکر ۱۷علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۲۲۸۶۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید «ناصر بختیاری»، فرمانده محور عملیاتی لشکر ۱۷علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین و عباده الصالحین

انا لله و انا الیه راجعون

با تألم و تأثر فراوان، خبر ارتحال مادر مکرمِ عارف سالک، سردار شهید «ناصر بختیاری»، مرحومه حاجیه خانم «احمدی» را دریافت نمودم. نفس کشیدن در شهری که از وجود چنین مادری خالی باشد، برایمان سخت است.

مادری که به برکت وجود او ، سرداری چون ناصر بختیاری، مشرف به شرف شهادت شد. مادری که در دامانش فرزندی تربیت نمود که مایه فخر اسلام و میهن اسلامی شد. فرزندی که درجات عرفان را پله پله طی نمود دلاورمردی که قله های سر به فلک کشیده کردستان و غرب کشور آشنا با گام های استوار او و سرزمین طفیده گرم جنوب با خون پاک او و همرزمان شهیدش مقدس شد بعد از آزادی خرمشهر در مسئولیت فرماندهی محور عملیاتی خط مقدم، در تیپ نوبنیاد 17 علی بن ابیطالب(ع) را به عهده گرفت و تلاش شبانه روزی وی جهت آماده سازی نیروها و منطقه برای عملیات، وی را سخت به خود مشغول نموده بود، فراغت حاصل از این تلاش پی گیر را به مناجات با معبود در خلوت و قرائت قرآن سپری می نمود. مقام قرب الهی را درک کرد.

شهیدی که اگر چه در زمین گمنام بود و شناخته نشد، اما در آسمان‌ها مشهور و مقرب بود و هست.

اینجانب به نمایندگی از همه پیشکسوتان جبهه و دفاع مقدس استان مرکزی رحلت این بانوی وارسته و صالحه را به خانواده محترم شهید تسلیت عرض کرده و از خداوند برای آن مرحومه طلب آمرزش و برای بازماندگان طلب صبر کرده و از خداوند متعال می خواهم روح آن مرحومه مغفوره با فرزند شهیدش محشور شود؛ ان شاء الله.

سرتیپ ۲ پاسدار محسن کریمی
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

گفتنی است سردار شهید ناصر بختیاری از سرداران و فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدس استان مرکزی و فرمانده محورعملیاتی لشکر ۱۷علی ابن ابیطالب(ع) بود که 23 رمضان 1402 در عملیات رمضان با اصابت گلوله مستقیم تانک بر جسم مجروحش ندای حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار