خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

بسیج و سپاه با قدرت در میدان خدمت رسانی به مردم هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج) استان سمنان گفت:مجموعه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خود را از دستگاه‌های اجرایی و استانداری جدا نمی‌داند و بسیج و سپاه با قدرت در میدان هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۳۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: در سیل منطقه سرکویر تلاش‌های خوبی توسط سپاه دامغان صورت گرفت و با حضور بالغ بر ۱۰۰ نفر، اقدامات اولیه امدادرسانی به روستا‌های سیل‌زده دامغان انجام شد.
وی تصریح کرد: انجام برخی اقدامات در حوزه مدیریت بحران می‌تواند بسیاری از آسیب‌های به وجود آمده بر اثر بارش باران و سیلاب را کاهش دهد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: انجام برخی اقدامات و تأمین نیاز‌های اساسی مردم در مناطق سیل‌زده، به همکاری و کمک دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.
دامغانی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خود را از دستگاه‌های اجرایی و استانداری جدا نمی‌داند و بسیج و سپاه با قدرت در میدان هستند.
وی تصریح کرد: اقدامات مطلوبی توسط مسؤولان، دستگاه‌های اجرایی و استانداری سمنان در مقوله مدیریت بحران صورت گرفت و بسیار پسندیده و قابل تقدیر است که سفر به کالپوش و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه یکی از این اقدامات بود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: حضور استاندار سمنان در منطقه کالپوش و دیدار چهره به چهره و صحبت با ساکنان حسین‌آباد بسیار تسکین‌بخش، مؤثر و مثبت بود.
دامغانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و از همه مهم‌تر ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی از ستون‌های اصلی حفاظت و حراست از خیمه انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری هستند و نمی‌گذارند توطئه‌های دشمن این خیمه را تخریب کند.
سرهنگ پاسدار جبار دوستمحمدی نیز در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان سمنان، طرح هجرت ۳ با مساعدت استانداری سمنان هرچه زودتر آغاز شود.
وی تصریح کرد: ۱۲۰ پروژه توسط بسیج سازندگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال گذشته انجام شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اضافه کرد: ۶ سد خاکی در این استان توسط بسیج سازندگی احداث و هم‌اکنون آبگیری شده است.
دوستمحمدی بیان کرد: امکانات موجود در حوزه مدیریت بحران استان سمنان نیازمند توجه و تجهیز است و باید بر اساس نیاز‌های مناطق مختلف استان خریداری و تأمین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها