خبرهای داغ:

بسیج اندیمشک آماده مقابله با سیلاب و خدمت‌رسانی به شهروندان است

فرمانده سپاه ‌اندیمشک گفت: بسیج اندیمشک آماده مقابله با سیلاب و خدمت رسانی به شهروندان است.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۸۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

احسان کریم پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، اظهار داشت: ‌با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آخرین وضعیت مدیریت آب در سد کرخه شهرستان اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این که در این بازدید با حضور سردار سلامی و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) آخرین وضعیت پایین دست دریاچه و سد کرخه بررسی شد‌، گفت: بررسی میزان ورود و خروج آب در سد کرخه و پیش‌بینی تمهیدات مناسب از جمله اهداف این سفر و بازدید است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اندیمشک با اشاره به افزایش باران در شهرستان و لزوم مقابله با حوادث احتمالی ،عنوان کرد: بسیج شهرستان اندیمشک آماده خدمت رسانی به شهروندان و مقابله با حوادث احتمالی است.

کریم‌پور بیان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه و در کم‌ترین زمان ممکن، بسیجیان اندیمشک وارد عمل شده و خدمت رسانی به شهروندان را پس از سیلاب‌های احتمالی را با تمام توان و امکانات خود آغاز می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت مدیریت آب در حوزه آبریز پایین دست رودخانه کرخه، افزود: با توجه به افزایش میزان آب، تمام بخش‌های اداری و اجرایی استان خوزستان برای تأمین نیازهای شهروندان آماده شده‌اند.

فرمانده سپاه ‌اندیمشک ادامه داد: با توجه به نقش مهم و محوری اندیمشک در حوزه آبی استان خوزستان، آمادگی مطلوب برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان وجود دارد و جای نگرانی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها