خبرهای داغ:
فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه ‌گفت: قرارگاه جهادی نیروی زمینی سپاه ‌برای کمک به سیل‌زدگان استان
کد خبر: ۹۱۲۲۹۸۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

علی نجفوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک‌ اظهار داشت: قرارگاه جهادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان و مقابله با حوادث احتمالی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان این که در این یگان آمادگی لازم برای کمک به شهروندان وجود دارد، گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای تأمین نیازهای شهروندان پیش بینی و در صورت بروز هرگونه حادثه و در کم‌ترین ممکن این تمهیدات به اجرا می‌رسند.

فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: قرارگاه جهادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صورت بروز حادثه، افراد و مناطق درگیر سیلاب احتمالی را تحت پوشش قرار داده و خدمات مورد نیاز شهروندان را به اجرا می‌رساند.

وی افزود: عملیات خدمت رسانی به روستاهای شمال استان خوزستان توسط نیروهای مهندسی تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شده است.

نجفوند بیان کرد: جهادگران تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام تجهیزات خود در روستاهای شهرستان‌های شوش و اندیمشک مستقر و به تأمین نیازهای شهروندان می‌پردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عمل شده و در مناطق روستایی و شهری اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر و دیگرهای شهرهای شمال استان خوزستان به خدمت رسانی می‌پردازد.

فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برای خدمت رسانی به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمام تجهیزات خود را برای تأمین نیازهای شهروندان بسیج کرده‌ایم و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صورت وقوع حادثه احتمالی در کنار مردم خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها