خبرهای داغ:
آیین اهدای 45 مجموعه جهیزیه شامل 14 قلم کالای اساسی ، 20 ویلچر به معلولان و اهدای لباس و لوازم ورزشی برای مدارس مناطق محروم در قالب طرح خدمت راهیان نور در پادگان شهید حبیب الهی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۸۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر( عج) خوزستان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیچ در این زمینه اظهار داشت: سپاه استان در کنار بنیاد برکت در راستای حمایت از ازدواج جوانان و کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و محرومیت زدایی را یکی از اولویت های خود می داند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: بنیاد برکت نیز همواره در زمینه حمایت از نیازمندان و بخصوص جوانان همواره پیشتاز بوده و امیدواریم با این حمایت ها گره ای از مشکلات محرومان بگشاییم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر( عج) خوزستان گفت: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی کشور تهیه برخی اقلام اساسی زندگی از دغدغه های اصلی نیازمندان بوده که نیاز است سایر دستگاه ها نیز در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و سپاه و بنیاد برکت را همراهی کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات سپاه ولیعصر(عج) استان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: بحران، حادثه و بلایای طبیعی هیچگاه خبر نمی کند اما پیشگیری از حوادث همواره یکی از ضرورت ها برای حفظ جان افراد و جلوگیری از خسارت ها است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خاصی بر استان و به ویژه در روستاهای در معرض سیلاب حاکم است که تمام دستگاه های متولی به نوعی برای کمک رسانی به مردم وارد عمل شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر( عج) خوزستان ادامه داد: سپاه و بسیج استان نیز در این شرایط بحرانی با تمام امکانات و تجهیزات خود وارد عمل شده و در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده اند.

وی بیان کرد: تمام امکانات باید در راستای کاهش آسیب به مردم به کار گرفته شود که تاکنون نیز اقدامات موثری هم انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها