بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین؛

جوانان بسیجی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران هستند/" رونق تولید"؛ راهی برای برون رفت از مشکلات و موانع کشور

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین سالروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،طی بیانیه ای این روز عظیم و تاریخی را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۰۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین سالروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،طی بیانیه ای این روز عظیم و تاریخی را گرامی داشت.


در این بیانیه می خوانیم:
12فروردین سالگشت پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در پرتو دین مداری و رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان است که توانست در مقام حکومتی ملت پایه و در منزلت با شکوه مردمسالاری دینی حضور خود را در جغرافیای سیاسی جهان رسمیت و عینیت ببخشد.
این بیانیه می افزاید:جمهوری اسلامی ایران به مدد شهیدان،جانبازان،ایثارگران و جوانان بسیجی حضور پر ثمر خود را با وجود اهریمن صفتی های امپریالیستی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اثبات و نقش ژئو استراتژیکی خود را به شایستگی در جهان ایفاء نموده است.
در این بیانیه آمده است:
انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارزشهای اصولی اسلام و انگیزه های مکتب عاشورا گام اول را با تدابیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) سپری و گام دوم را با تمسک بر الطاف الهی و یاری امام زمان(عج)با برخورداری از غیرت دینی واحساسات پاک و بی آلایش جوانان بسیجی، طی خواهد کرد.
در این بیانیه با اشاره به منشور حرکت بسیج در گام دوم می خوانیم:
حرکت بسیج در چهل سالگی دوم بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود که با امتزاج بنیادین موالفه های مبارک آن با طرح اعتلای بسیج سیر صعودی پیشرفت و عدالت را طی نموده و بدون توجه به عربده جویی ها وامیال ضد ایرانی استکبار جهانی و شعارهای کودکانه تحریم و فشار اقتصادی پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را با جوانان عازم،مومن و انقلابی به اهتزاز درخواهد آورد.
در پایان این بیانیه می خوانیم:به طور قطع عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران جوانان بسیجی هستند که شعار" رونق تولید" را برای برون رفت از مشکلات و موانع کشور جاودانه نموده و در سایه سار ولایت ، ایران اسلامی را به قدرت اول جهان مبدل خواهند کرد.انشاءالله
ماتوفیقنا الا باالله علیه توکلنا و الیه ننیب

ارسال نظرات
آخرین اخبار