نائب رئیس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید پتو در ایران:

مسئولان تصمیم بگیرند به جای «رونق بیکاری» به «رونق تولید» کمک کنند

نائب رئیس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید پتو در ایران گفت: امیدوار هستیم در سال «رونق تولید» مسئولین تصمیم‌هایی بگیرند که به «رونق تولید» نه «رونق بیکاری» در استان بینجامد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۴۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، واحد تولیدی پتوی لیلیان بافت یزد اولین تولیدکننده پتو‌های چاپ دیجیتال در ایران است. این کارخانه دارای جدیدترین ماشین‌آلات تولید پتو در خاورمیانه هست که با دارا بودن آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید پتو و با استفاده از نیرو‌های مجرب و متخصص داخلی و خارجی قابلیت تولید یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تخته پتو در سال، تولید ۶ هزار تخته پتو در روز و تولید ۳۰۰ هزار تخته پتو دیجیتال سه‌بعدی در سال را دارا است.
نائب رئیس و عضو هیئت‌مدیره این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در رابطه با معرفی لیلیان بافت یزد گفت: لیلیان بافت یزد حدود ۸ سال پیش در شهرستان اشکذر تأسیس شد و در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید پتو در کشور شناخته می‌شود.
اشتغال‌زایی برای ۳۰۰ نفر
غلامحسین باعرضه خاطرنشان کرد: واحد تولیدی لیلیان بافت یزد روزانه سه هزار تخته انواع پتو را تولید می‌کند و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم آورده است.
وی با بیان اینکه از مزیت‌های این واحد نسبت به واحد‌های مشابه این است که می‌توانیم انواع و اقسام پتو‌ها را در لیلیان بافت تولید کنیم، ادامه داد: با راه‌اندازی نخستین خط تولید پتو با چاپ دیجیتال سه‌بعدی در خاورمیانه، می‌توانیم میلیون‌ها رنگ روی پتو چاپ کرده و در این راستا نیازی به شابلون نداریم.
تکیه‌بر توان داخلی رمز موفقیت لیلیان بافت
باعرضه با اشاره به اینکه تکنولوژی چاپ دیجیتالی که واحد لیلیان بافت آورده در کشور اولین است، تصریح کرد: مواد اولیه لازم برای این تکنولوژی جدید تماماً داخلی بوده و توانسته‌ایم زمینه‌های صادراتی خیلی خوبی در این راستا ایجاد کنیم.
این تولید کننده با تأکید بر اینکه متخصصان این واحد تولیدی موفق شدند با تکیه‌بر دانش بومی و مهندسی معکوس دستگاه‌های رنگ‌سازی چاپ دیجیتال را بسازند، اذعان کرد: اگر قرار بود که این ماشین‌آلات موردنیاز را خارج از کشور تهیه کنیم، حدود ۴.۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشت، اما با هزینه‌ی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ماشین‌آلات موردنیاز توسط متخصصان همین واحد تولیدی ساخته شد.
نائب رئیس واحد تولیدی لیلیان بافت تصریح کرد: محصولات این واحد تولیدی علاوه بر عرضه در بازار داخل به بازار‌های خارجی هم صادر می‌شود؛ به کشور‌های آسیایی و آفریقایی و در آینده نزدیک به کشور‌های اروپایی ازجمله فرانسه و انگلیس هم صادر خواهد شد.
رعایت اصول مدیریتی در شرایط سخت اقتصادی راهگشا است
این کارآفرین نمونه با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که با لطف خدا شرایط سخت اقتصادی را پشت سر بگذاریم و خوشبختانه تاکنون تعدیل نیرو نداشته‌ایم، گفت: علیرغم تعطیلی واحد‌های مشابه و به‌رغم مشکلات توانسته‌ایم با رعایت اصول مدیریتی نه‌تن‌ها از تعطیلی خطوط تولید خود جلوگیری کنیم، بلکه طرح توسعه‌ای برای تولید تشک‌های طبی را هم در دستور کار داریم که اگر در این طرح موفق شویم می‌توانیم برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز اول طرح توسعه این واحد تولیدی ۱۴۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
دولتمردان هزینه‌های سربار به تولیدکننده‌ها تحمیل نکنند
نائب رئیس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید پتو در ایران در رابطه با انتظارات تولیدکنندگان در سال «رونق تولید» اظهار کرد: امیدوار هستیم در سال رونق تولید برخی مسئولین برای بالا بردن مقام و سمت خود در دولت هزینه‌های سربار به صنعت و تولید تحمیل نکنند و با توجه به شرایط موجود تصمیم‌هایی اتخاذ شود که به «رونق تولید» و نه «رونق بیکاری» در استان منجر شود.
انتهای پیام/ د 
ارسال نظرات