خبرهای داغ:
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد:

۵۰ کانکس آموزشی به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال می‌شود

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۰ کانکس با کاربری آموزشی از استان‌های کرمانشاه،خراسان رضوی و ایلام در حال ارسال به استان گلستان است تا در مناطق سیل‌زده استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۶۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

مهراله رخشانی‌مهر ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل‌زده گلستان با حضور استاندار اظهارداشت: با تاکید وزیر آموزش و پرورش همه تلاش ما این است که همه مدارس سیل‌زده استان گلستان تا 17 فروردین ماه آماده بازگشایی برای تحصیل دانش آموزان شود.

وی افزود: به محض فروکش کردن آبگرفتگی مدارس گمیشان و آق‌قلا کار نظافت و تعمیرات آن آغاز می‌شود تا این مدارس تا 17 فروردین ماه برای تحصیل دانش‌آموزان بازگشایی شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسادی توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان داشت: در صورتی که آبگرفتگی مدارس ادامه پیدا کند، 50 کانکسی که از استان های مختلف با کاربری آموزشی به استان گلستان ارسال می شود برای تحصیل دانش آموزان سیل‌زده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هیچ یک از مدارس استان گلستان تخریب نشدند و مدارسی که آسیب دیدند مانند ترک‌خوردگی دیوار تا یک ماه آینده تخریب و دوباره بازسازی می‌شوند.

رخشانی مهر گفت: خسارت‌های جزیی و اساسی به برخی از مدارس استان گلستان وارد شده که تعمیرات جزیی در حال انجام است و برای تعمیرات اساسی نیز مبلغ 50 میلیارد ریال به اداره کل نوسازی استان تخصیص یافته است.

محمدرضا جعفری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اظهارداشت: سه هزارو 500 میز و نیمکت اهدایی سازمان نوسازی در یک اقدام جهادی در مدت زمان هشت ساعته وارد استان گلستان شد.

وی افزود: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ساخت،نوسادی و بازسازی مدارس استان گلستان کمک می‌کنند./تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار