خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در صورتی که شرایط دشوارتر شود بیش از ۷هزار نفر نیروی جهادی و بسیجی خوزستان را در منطقه پادگان شهید مقصودنیا مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۹۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: پس از ابلاغ فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، 40دستگاه قایق برای همکاری با سایر دستگاه‌ها به منظور خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده آماده شده است.

وی افزود: نیروهای جهادی و بسیجی استان خوزستان در مناطق سیل زده حضور یافته و در صورتی که شرایط دشوارتر شود بیش از ۷ هزار نفر شب خواب را در منطقه پادگان شهید مقصودنیا مستقر خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تمامی نیروهای بسیجی و سپاهی مانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند و امیدوارم با همکاری مردم بتوانیم کمترین حادثه را داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: شهرهای شادگان، شوشتر اندیمشک، دزفول، سوسنگرد و بستان بیشتر از سایر مناطق در معرض خطر سیلاب هستند که در این مناطق سپاه با تمامی امکانات سبک و سنگین پای کار است.

وی بیان کرد: در صورت نیاز تیم‌های امدادی، واکنش سریع و غواصی در این مناطق حضور یافته و در کنار گروه‌های جهادی به مردم امدادرسانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: نیروهای بسیجی تا ساعت دو بامداد امروز مشغول پر کردن گونی برای سیل بند بامدژ بودند.

حاجتی ادامه داد: در شعیبیه شوشتر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و نیروهای بسیج و سپاه در دزفول نیز هستند تا بتوانیم از خسارت‌های بیشتر جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: مردم تاکنون همکاری خوبی داشتند و انتظار می‌رود که هشدارها را جدی بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: متأسفانه شهروندان اهوازی هشدارها را جدی نمی‌گیرند و بالا آمدن سطح آب رودخانه ممکن است تا اندازه زیادی آنها را با مشکل مواجه کند که باید این موضوع را جدی بگیرند تا کمترین خسارت را ببینند.

سرهنگ حاجتی در پایان اظهار کرد: منطقه کوروش، زیتون و جاده ساحلی احتمال آب‌گرفتگی در سطح زیاد وجود دارد که مردم باید در این زمینه هشدارهای لازم را جدی بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها