خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه:

کمک یکصد میلیون ریالی مردم شهرستان سرخه به هموطنان سیل زده

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه گفت: مردم شهرستان سرخه مبلغ یکصد میلیون ریال به هموطنان سیل زده کمک کردند
کد خبر: ۹۱۲۳۲۵۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
حمید بافتی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج سرخه با اشاره به کمک مردم شهرستان سرخه به مسافران نوروزی مانده در سیل در این شهرستان و با توجه به وقوع حوادث سیل در اکثریت نقاط شور استان سمنان اظهار کرد: شهرستان سرخه نیز از این قاعده مستثنی نبود و راه های ارتباطی این شهرستان با شهرستان آرادان قطع و موجب اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان شد.
وی افزود: در این ایام پاسداران و بسیجیان شهرستان سرخه جهت امداد رسانی فراخوانده شدند و با کمک سایر دستگاه های امداد رسان به راهنمایی و کمک جهت اسکان مسافران در سالن ورزشی سپاه، مساجد و سایر مکان های تعیین شده جهت اسکان درسطح شهرستان پرداخته و بعضی از این عزیزان جهت امدادرسانی به سایر نقاط شهرستان اعزام شدند.
حمید بافتی با اشاره به کمک مردم همیشه در صحنه سرخه بیان کرد: مردم شهر نیز از این قافله یاری رسانی عقب نماندند و با همکاری یکدیگر با تهیه غذای گرم و سرد از مسافران در راه مانده و اسکان یافته پذیرایی کردند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخه افزود: مردم خیر و ولایت مدار شهرستان سرخه بعد از شنیدن اخبار با جمع آوری اقلام و وجه نقد به ارزش یکصد میلیون ریال به کمک هموطنان سیل زده شتافته و سپس این کمک ها توسط بسیج سازندگی سپاه سرخه به مرکز استان ارسال شد.
بافتی در پایان گفت: همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه و پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها