معاون هماهنگ کننده سپاه کردستان با اشاره به آخرین اقدامات سپاه کردستان برای مقابله با سیل گفت: سپاه از ابتدای اعلام امکان وقوع سیل بر اساس دستورالعمل‌هایی که برای مواجهه با حوادث طبیعی دارد، برای امدادرسانی به مردم در آماده باش کامل است و آمادگی مقابله با هر نوع بحران احتمالی را دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۰۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

سرهنگ جمشید آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ سلسله مراتب سپاه و دستور فرمانده سپاه بیت المقدس سردار رجبی و تصمیم شورای مدیریت بحران استان که منطقه دو را به سپاه واگذار کردند سپاه آمادگی خود را از نظر نیرو و ماشین آلات مهندسی با کمک لشکر ۲۲ سپاه بیت المقدس و ناحیه سنندج در سه نقطه حوزه ماموریت به صورت آماده باش، آمادگی مقابله با هر نوع بحران احتمالی را دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات سپاه کردستان برای مقابله با سیل گفت: سپاه با استعداد نیرو‌های کادر و بسیجی و امکانات مهندسی خود از ابتدای اعلام امکان وقوع سیل بر اساس دستورالعمل‌هایی که برای مواجهه با حوادث طبیعی دارد، برای امدادرسانی به مردم در آماده باش کامل است و آمادگی مقابله با هر نوع بحران احتمالی را دارد.

آزادی پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به ارتباط عاطفی خوبی که بین مردم محلی منطقه و مسئولان و علمای مذهبی و بومی با سپاه وجود دارد قطع به یقین مقابله با بحران احتمالی سیل با هماهنگی خوبی انجام می‌شود و خسارات آن به حداقل خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها در خط مقدم کمک به مردم بوده و هستند، گفت: با شروع بارش‌های امروز در منطقه منفصل شهری نایسر با همکاری سایر ادارات با حفر کانال خوشبختانه توانستیم اقدامات خوبی را جهت جلوگیری از خسارت به منازل مسکونی در این منطقه انجام دهیم.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه خدمت به مردم وظیفه سپاه بوده و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند این نیرو‌ها در آمادگی کامل برای امدادرسانی با هر نوع بحران احتمالی را دارد.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات