عمرانی استاندار مرکزی گفت: تخلیه منازل مسکونی کرهرود تنها مربوط به چند واحد مسکونی اطراف رودخانه بوده که از استحکام لازم برخوردار نبودند و برای اطمینان تخلیه شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۴۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار با اشاره به تخلیه تعدادی از منازل مسکونی منطقه کرهرود اراک گفت: تخلیه منازل مسکونی کرهرود تنها مربوط به چند واحد مسکونی اطراف رودخانه بوده که از استحکام لازم برخوردار نبودند و برای اطمینان تخلیه شده اند.

وی افزود: به دنبال بارش شدید باران و سرریز 2 سد خاکی کرهرود منازل اطراف سد، به دلیل عدم استحکام کافی و احتمال تخریب تخلیه شدند.

زندیه وکیلی ادامه داد: این منازل در پی گزارش شهرداری اراک با تصویب شورای هماهنگی مدیریت بحران تخلیه شدند. این تخلیه بدون بروز هیچ مشکلی انجام گرفت و در حال حاضر تمام مسائل تحت کنترل است و نیازی به تخلیه سایر منازل نیست.

وی اظهار کرد: شدت بارش ها برای دوشنبه در استان مرکزی بالا است و با توجه به پر بودن گنجایش تمامی سدها و بندهای خاکی استان به جز سدهای الغدیر ساوه و ۱۵ خرداد دلیجان، شاهد جاری شدن آب در مسیل ها و مناطقی از استان خواهیم بود.

 معاون عمرانی استاندار مرکزی تاکید کرد: بارش ها در روز ۱۳ فروردین فروکش می کند اما سیل همواره با تاخیر می آید. مردم در روز طبیعت به هیچ عنوان زیردست سدها و بندهای خاکی را برای طبیعت گردی انتخاب نکنند و در حاشیه رودها و مسیل ها توقف نداشته باشند و در صورت امکان حضورشان در نقاط امن باشد یا در خانه بمانند.

ارسال نظرات