فرماندار شهرستان ساوه بر لزوم تقویت ریشه ای و پرورش استعدادهای فوتبال ساوه با تاسیس آکادمی و مدارس فوتبال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۹۶
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در حمایت از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و تمهید زیرساخت های استادیوم چمران برای حضور این تیم در رقابتهای دسته یک کشور، در جلسه ای که در فرمانداری ساوه و با حضور مسئولان و کادر مربیگری و فنی تیم برگزار شد.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در این جلسه با تبریک صعود نماینده ساوه به رقابتهای دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: تیم خوشه طلایی با یک کار تیمی موفق، همدلی و شیوه اخلاق مدارانه و نیز بهره‌گیری از مدیریت و کادر مربیگری بسیار توانمند به این موفقیت بزرگ دست یافت و مردم شهرستان و استان مرکزی را خوشحال کرد.

وی بر عزم مسئولان برای حمایت از این تیم و کسب نتایج بهتر تاکید و گفت: فراهم کردن شرایط و زیرساخت های لازم به منظور برگزاری آبرومندانه بازی های خانگی تیم خوشه طلایی در ادامه راه، از اولویت های شهرستان است.

میرزایی بر لزوم تقویت ریشه ای و پرورش استعدادهای فوتبال ساوه با تاسیس آکادمی و مدارس فوتبال تاکید و آن را موجب ماندگاری تیم ساوه در لیگ دسته اول و حتی حضور در لیگ برتر دانست و تصریح کرد: در ادوار گذشته تیم های ورزشی ساوه به دلیل نداشتن پشتوانه و نیز زیرساخت های لازم در شهر خود نتوانستند، چندان دوام بیاورند و باید با برنامه ریزی صحیح به دنبال صعود بیشتر تیم خوشه طلایی ساوه باشیم.

در ادامه مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه، همدلی و صبر بازیکنان، کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران ساوجی را عامل اصلی موفقیت این تیم و صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دانست.

حسین پرویزی افزود: برخورداری از یک استادیوم استاندارد و مناسب خواسته اصلی تیم است و اگر این مسئله محقق نشود ممکن است در ادامه فعالیت با مشکلات مواجه شویم.

وی با بیان اینکه سیلوی ذخیره گندم خوشه طلایی از مهمترین منابع درآمدی برای تقویت و حمایت از تیم است، گفت: تعامل بیشتر از سوی اداره غله و خدمات بازرگانی برای تداوم درآمد پایدار این مجموعه ضروری است.

پرویزی گفت: ساوه از نظر تاسیسات و زیرساخت های ورزشی در زمره فقیرترین شهرهای کشور است و مسئولان باید برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد طرح احداث یک استادیوم پنج هزار نفری برای ساوه احداث و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ساوه بررسی و به تصویب برسد تا در سفر وزیر ورزش اعتبار لازم برای اجرایی شدن آن جذب شود.

ارسال نظرات