راه ارتباطی ۲۹۰ روستای الیگودرز قطع است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه ارتباطی ۲۹۰ روستای شهرستان الیگودرز مسدود است.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۹۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد خدابخشی  امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: اگر چه در خود شهر الیگودرز مشکلات چندانی نسبت به برخی شهرهای استان نداریم اما در روستاها مشکلات بسیار زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۲۹۰ روستای شهرستان الیگودرز مسدود است، اظهار کرد: مردم و روستاها مشکلات عدیده‌ای دارند، در تامین آذوقه با مشکل روبه‌رو هستند و از طریق زمینی امکان ارتباط‌رسانی با آنها نیست.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۸۰ درصد زیر ساخت‌های روستایی آسیب دیدند؛ دام‌های روستاییان تلف شده یا در معرض تلف شدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار تا 4 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف شهرستان تخریب شدند و واحدهای زیادی در معرض تخریب هستند، کانال‌های انتقال آب به کل تخریب شدند.

خدابخشی عنوان کرد: مزارع پرورش ماهی خسارت‌های زیادی دیدند و زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه برق در دهستان ماهرو و  منطقه زل بی برق با مشکل رو به رو شده و قطع است.

وی تصریح کرد: برای اسکان خانواده هایی که منازل مسکونی آنها تخریب شده  چادر بیشتری نیاز داریم، جیره غذایی خشک نیاز داریم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به اینکه ضرورت دارد تیم پزشکی به برخی از مناطق اعزام شود، خاطر نشان کرد: تقاضا داریم هلیکوپترهای هوانیروز که در استان وجود دارد در شهرستان الیگودرز نیز مستقر شود و با اولویت نقاط دارای مشکل را پوشش دهند‌.

خدابخشی عنوان کرد: دیروز بر اثر سیل دو نفر در روستا فوت کردند و خانواده آنها منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستند اما به دلیل قطع راه‌های ارتباطی این کار ممکن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار