خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تمام محورهای منتهی به استان باز و در حال حاضر ترافیک روان را شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۰۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی اظهار کرد: خوشبختانه رودخانه قم فروکش کرده، ولی همچنان سیلاب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام محور‌های استان در حال حاضر باز و از ترافیکی روان برخوردار است، افزود: مورد خاصی تا این لحظه در استان قم شاهد نبودیم و حجم سفر‌های نوروزی نیز به حاشیه استان و روز طبیعت کاهش چشمگیری داشته و تمام محور‌های استان باز و از ترافیکی روان برخوردار است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: کارکنان تلاشگر فرماندهی انتظامی استان قم در تمام نقاط پیش بینی شده مستقر بوده و در تامین امنیت و پیشگیری از حوادث مرتبط با سیل ایفای نقش می‌کنند.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کامل پلیس قم برای تامین امنیت همه جانبه در روز طبیعت خبر داد و تصریح کرد: همشهریان و مسافران نوروزی برای روز سیزدهم فروردین در همه بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها حضور دارند و در کنار آن‌ها همکاران من در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی انجام وظیفه می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: هدف پلیس برقراری نظم و انضباط ترافیکی و اجتماعی است تا مردم بتوانند با آرامش بیشتری سفر کوتاه خود را در اطراف شهر و تفرجگاه‌ها بخوبی سپری کنند.

درویشی عنوان کرد: انتظار ما این است که حتماً مردم عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند و چنانچه موارد و مشکلات خاصی را داشتند با شماره تلفن ۱۱۰ تماس برقرار کنند تا شاهد هیچ گونه خسارت مادی، ترافیکی و جانی در این روز نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها