رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای جبران خسارات و ساخت مسکن سیل زدگان بودجه ویژه اختصاص داده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۰۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی لاریجانی امروز در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم در بارندگی‌های امسال این بود که در برخی بخش‌ها باید امکاناتی برای پیشگیری فراهم‌ شود.  اظهار داشت: احداث سدهای لازم برای کنترل آب‌ها و انجام برنامه‌های آبخیزداری و تهیه امکانات لازم برای لایروبی رودخانه‌ها از موضوعاتی است که در شرایط فعلی باید جدی گرفته شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی بخشی از اقدامات مربوط کارهای فوری است که برای کاهش خسارات و نجات مردم توسط استانداری و بخش‌های اجرایی و نیروهای مسلح در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از کار مربوط به حل مسائل مردم است؛ مانند جبران خسارت از بین رفتن مغازه‌ها منازل و کشاورزی مردم که خوشبختانه در دولت به این موضوع توجه شده است.

لاریجانی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به اقدامات پیشگیرانه اشاره و عنوان کرد: بودجه کافی و ویژه‌ای برای بحث پیشگیری اختصاص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه استان‌های مختلفی درگیر سیل هستند، گفت: در این بین لرستان خسارات زیادی از سیل دیده است.

رئیس مجلس بیان داشت: مردم نگرانی و اضطراب نداشته باشند و اگر خسارتی به منازل مغازه‌ها و وسائل آنها وارد شده جای نگرانی نیست، کمااینکه برای مسکن سیل زدگان برنامه‌ریزی شده و بودجه مورد نیاز برای دولت در این راستا تامین می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات