خبرهای داغ:
فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه هیچ نگرانی در مورد امنیت بندهای خاکی این شهرستان وجود ندارد، گفت: این بندها از استحکام و استانداردهای لازم برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۵۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴
حسن ارگی در گفتگو با خبرگزاري بسيج از مهدیشهر ، ضمن بیان اینکه در پی موج سوم بارش‌ها هیچ نگرانی در مورد بندهای خاکی مهدی‌شهر وجود ندارد، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان و بازدیدی که از منطقه صورت گرفته است این بندها از استحکام کافی برخوردار بوده و مشکلی را ایجاد نخواهند کرد.
فرماندار مهدیشهر ضمن بیان اینکه بنا به احتیاط با توجه به بررسی‌های انجام‌شده شهرداران می‌بایست مناطقی که احتمال خطر وجود دارد را تخلیه کنند، اضافه کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند این امر در راستای کاهش آسیب بلایای طبیعی صورت می‌گیرد و حتماً در این حوزه با ستاد مدیریت بحران همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار مهدی‌شهر نصب بنر را در راستای پیشگیری از سفرهای غیر لازم و اعلام هشدارهای ایمنی ضروری خواند و ابراز داشت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران امشب لغایت ۲۴ ساعت آینده تا رفع کامل بحران در محل کار خود حضور داشته باشند.
وی بابیان اینکه مسیر شهمیرزاد به سمت چاشم و خطیر کوه و محور پرور در بخش شهمیرزاد از ابتدای سه‌راهی مسدود اعلام‌شده و هرگونه تردد ممنوع است، تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران و احتمال آب‌گرفتگی، ریزش کوه و صاعقه در ۲۴ ساعت آینده در راستای ایمنی شهروندان و مسافران این محورها تا اطلاع ثانوی با محدودیت ترافیکی مواجه هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به وقوع زلزله ۳.۲ ریشتری شامگاه یک‌شنبه در بخش شهمیرزاد لازم است شهردار و تیم‌های مدیریت بحران از مناطق حساس بازدید به عمل‌آورده و نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فرمانداری ارسال کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها