خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار روابط عمومی معاونت تبلیغات سپاه ناحیه شوش؛در حالی که ۱۳فروردین ۹۸ فرماندار شهرستان شوش دستور تخلیه ۷۰ روستای حاشیه دز و کرخه را داده بود فرمانده سپاه شوش با صدور دستوری تمام نیروهای بسیجی و کادری را برای خدمات رسانی بخط کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۶۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

بر پایه این گزارش سروان پاسدار علیرضا ایمانی با تقسیم نیروهای بسیجی و کادری در مناطق مختلف سیل زده و در خطر سیل به کمک دیگر نهادها شتافت.

ایمانی گروه جهادی شهدای میثم تمار برای تخلیه منازل میثم تمار مامور کرد.

فرمانده سپاه در ادامه دستور آماده باش نیروهای گروه جهادی رهپویان حیدر پایگاه بسیج حضرت رسول (ص) جهت اسکان مردم سیل زده در مسجد حضرت رسول (ص) را صادر کرد.

علیرضا ایمانی گروه جهادی باقر العلوم بسیج طلاب وروحانیون شهرستان شوش را نیز به مناطق سیل زده آهودشت برای خدمات رسانی اعزام نمود

ایمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تاکید بر مساعدت بیشتر مردم در پشت سر گذاشتن بحران بیان داشت؛بسیج تا عبور از این وضعیت بحرانی دوشادوش مردم خواهد بود و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

سروان پاسدار علی رضا ایمانی اظهار داشت؛زمان ،زمان عمل کردن است.با توجه به دستور مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور سپاه در خط مقدم سیل،نیروهای بسیجی شهرستان تا آرامش نهایی از پا نخواهند نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها