خبرهای داغ:

بازدید از روند اقدامات نوروزی در هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در راستای اجرای برنامه های خدماتی به مسافران نوروزی به همین منظور فرماندار ،فرمانده ناحیه سپاه ودیگر مسئولان هندیجان بازدید میدانی از روند اقدامات خدماتی ، امنیتی ، درمانی ،امدادی واسکان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد .
کد خبر: ۹۱۲۳۸۶۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : بازدید میدانی از اقدامات برای مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور بصورت منظم تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و تاکنون هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد ولی مدیریت بحران ودیگر دستگاه ها اجرایی از جمله سپاه و بسیج در بالاترین سطح آمادگی برای خدمات رسانی امنیتی و امدادی قرار دارد.

وی افزود : برای رفاه حال مسافران نوروزی و کاروان های راهیان سپاه و بسیج با تمام امکانات و ظرفیت ها در حال کار هستند و برای سرعت بخشیدن به دیگر کارها روند بازدید ها با نظم خاصی ادامه دارد که تاکنون موفقیت انجام گرفته است.

وی بابیان بازدید از پارک ها و مکان های تفریحی و زیارتگاه های هندیجان گفت: به همراه فرماندار از مکان های تفریحی وزیارتگاهی ودیگر مکان روزانه با بصورت منظم در حال انجام است که در کنار این بازدید ها تعدادی از ادارات شهرستان مشغول خدمات رسانی فرهنگی هنری ، رفاهی ، امدادی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها