امام‌جمعه ابرکوه:

سیل اخیر به صحنه ای از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین تبدیل شد

امام‌جمعه ابرکوه گفت: سیل اخیر نمایشگر همنوع دوستی مردم و مسؤولین، دولت، قوای نظامی و انتظامی شده و دشمنان را در نقشه شوم ایجاد تفرقه بین ملت ایران ناکام گذاشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه سیل 400 شهر و روستای کشور را در برگرفت و موجب دغدغه مقام معظم رهبری شد، تصریح کرد: رهبر مسئولین را بسیج و موظف کردند که به یاری آسیب دیدگان بشتابند که در نهایت نمایشگر همنوع دوستی مردم و مسؤولین، دولت، قوای نظامی و انتظامی شده و دشمنان را در نقشه شوم ایجاد تفرقه بین ملت ایران ناکام گذاشت.

وی افزود: وقوع سیل بیش از گذشته پرده از چهره کریه مدعیان حقوق بشر در آمریکا، غرب و اروپا برداشت.

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران، خاطرنشان کرد: این قطع رابطه یکی از الطاف الهی برای انقلاب بود؛ چراکه پرده از چهره سردمداران کاخ سفید برداشت و خباثت حکام آمریکایی را ثابت کرد. آن‌ها زمینه‌سازی اقدام نظامی و دیگر اهداف در حملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را برای نابود کردن انقلاب داشتند؛ اما ناکام شدند.

حسینی در پایان با بیان اینکه ترامپ هم به ناکارآمدی نقشه‌های شیطانی خود و اقتدار ایران پی برده است، گفت: نتیجه عملی این قطع رابطه، خودباوری ملی با شعار ما می‌توانیم، رسیدن به قدرت فناوری هسته‌ای و توانمندی ملی در دسترسی به فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای شد. ملت ایران، جهان اسلام و ملت‌های حق‌طلب جهان به برکت و هدایت انقلاب اسلامی ایران، امروز دشمن شماره یک خود را آمریکا می‌دانند و در دنیا ناقوس مرگ بر آمریکا را به صدا در آورده‌اند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار