خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ماندگاری:

باید همه دست به دست هم داده و آلام سیل‌زدگان را کاهش دهیم

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به سیل اخیر کشور گفت: مجاهدت باید در میان مدیران جلوه‌گر بوده نه آنکه در حالی که مردم گرفتار سیل هستند برخی مسئولان در حال تفریح باشند، باید همه دست به دست هم داده و آلام سیل‌زدگان را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اظهار داشت:انقلاب رسول گرامی اسلام هم دو گام داشت که در گام اول، برخی یاران آن حضرت وظایف خود را به خوبی انجام و در گام دوم سهل‌انگاری داشتند و جانشین آن حضرت را یاری نکردند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: انقلاب آن حضرت هم دو گام داشته که در گام اول خوب عمل شد و این انقلاب به پیروزی رسید و در گام دوم نیز حضرت زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) با حرکت پرشور خود قیام امام حسین (ع) را به پیروزی رساندند.

وی در ادامه به عوامل شکست انقلاب مشروطه در گام دوم اشاره کرد و افزود انقلاب اسلامی نیز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی آن و با وجود همه مشکلات به‌پیش رفته و عواملی، چون مقاومت در برابر دسیسه افکنی دشمنان، نهراسیدن از دشمن، مجاهدت و امیدواری سبب پیروزی این انقلاب در گام دوم می‌شوند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با تاکید بر رعایت اصول قرآنی از سوی آحاد جامعه ابراز کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی مسیر رشد و پیشرفت خود را طی کرده و به نتایج دلخواه خود برسد باید با رعایت اصول قرانی و اصول گام دوم انقلاب مسیر را با جدیت بیشتری طی کند.

ماندگاری در پایان با اشاره به سیل اخیر کشور گفت: مجاهدت در میان مدیران جلوه‌گر بوده نه آنکه در حالی که مردم گرفتار سیل هستند برخی مسئولان در حال تفریح باشند، باید همه دست به دست هم داده و آلام سیل‌زدگان را کاهش دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار