مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 17 تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به وسیله شش فروند بالگرد به مناطق فاقد دسترسی شهرستان پلدختر اعزام شدند. 
کد خبر: ۹۱۲۳۹۳۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

 

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان ، گفت: با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و اورژانس هوایی،17 تیم پزشکی به وسیله شش فروند بالگرد به شهرستان پلدختر اعزام شدند.

 

 

وی افزود: این تیم ها ی پزشکی که شامل متخصص، پزشکان عمومی، ماما، پرستاران، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه ، دارویاریان و همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را به مدت 4 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند. 

 

 

ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می کنند افزود: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشار خون به‌صورت رایگان به اهالی مناطق پلدختر است.

 

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، خاطر‌ نشان کرد: وضعیت حال حاضر به لحاظ پزشکی و درمانی و با توجه به استقرار تیم‌های درمانی قابل قبول است.گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی، کانونهای بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، الشتر، بیرانشهر، بیمارستان عشایر و شهید رحیمی از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات