در راستای خدمت رسانی به مردم پلدختر استان لرستان، جلسه هماهنگی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج )استان سمنان با سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۵۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
جلسه هماهنگی فرمانده سپاه استان سمنان  با سردار غیب پرور در لرستان+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جلسه هماهنگی سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در راستای کمک به مردم سیل زده شهرستان پلدختر در استان لرستان برگزار شد.
در این جلسه که مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان نیز حضور داشتند در مورد نحوه امدادرسانی و امکانات و تجهیزات مورد نیاز و تدابیر اندیشه شده و اقدامات پیش رو گزارشی ارائه شد و راهکار‌هایی اندیشه شد.
همچنین فرمانده سپاه استان در ادامه از وضعیت سیل در استان سمنان نیز و رانش زمین در کالپوش و مناطق استان سمنان بازگو کردند.
لازم به ذکر است با توجه به ماموریت سازمان بسیج به سپاه استان سمنان در پی سیل در استان لرستان بخشی از مناطق شهر پلدختر جهت انجام امدادی و کمک رسانی به سپاه قائم آل محمد (عج) واگذار شد.
جلسه هماهنگی فرمانده سپاه استان سمنان  با سردار غیب پرور در لرستان+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها