خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در اقدامی خداپسندانه و بصورت خودجوش گروه های جهادی برای پشتیبانی و همیاری به سیل زدگان کشور ومخصوصا مردم گرفتار در سیل خوزستان در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در سطح شهرستان هندیجان هستند.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۶۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

محمدحسین عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان اظهار داشت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای سرعت بخشیدن در کمک رسانی به مردم سیل زده استان های شمالی، لرستان و خوزستان ، گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان به همراه دیگر بسیجیان در حال جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان هستند.

وی افزود : تاکنون اقلامی شامل پتو ، آب معدنی وانواع کنسرو با مشارکت بسیجیان ، خیرین و اعضای گروه جهادی شهید گشتیل در هندیجان و روستاهای شهرستان جمع آوری شده که همچنان اینگونه کمک های مردمی ادامه دارد.

وی بابیان استقبال مردم هندیجان بصورت داوطلبانه در جمع آوری کمک ها گفت: با اطلاع رسانی به مردم هندیجان برای یاری رساندن به مردم سیل زده ، خوشبختانه مردم فهیم و باغیرت هندیجان بصورت خودجوش کمک های خود را تحویل گروه جهادی شهید گشتیل نموده و از این اقدامات بشر دوستانه به شایستگی استقبال نمودند.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد : گروه جهادی آمادگی کامل دارد به مناطق سیل زده کشور اعزام شود و به هموطنان گرفتار در سیل خدمات رسانی داشته باشد و کمک به مردم آسیب دیده در جریان سیل بر همه ماها واجب و ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها