خبرهای داغ:
جانشین سپاه آبادان گفت:

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آبادان در اروندکنار

بعد از اتمام دو پل،از ۴پل مشخص شده توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آبادان،سومین پل دهستان نو آباد اروندکناربه بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۱۲۳۹۶۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اروندکنار عملیات ۲۴ساعته و تمام وقت و زحمات سپاه آبادان و بسیج اروندکنار و فرماندار جهادی بهمراه نیروهای فرمانداری این پل به تقویت و بازسازی شد.

جناب سرگرد هجریان جانشین فرمانده ناحیه آبادان در مصاحبه ای با خبرنگار بسیج در اروندکنارگفت: بحول قوه الهی روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱/۱۵ تعمیر پل های تخریب شده توسط سیلاب شروع خواهد شد. بعد از اتمام دو پل،از ۴پل مشخص شده توسط قرارگاه محرومیت زدایی ،سومین پل(پل حاج محمد دهستان نوآباد)اروندکناربه بهره برداری رسید.

وی افزود:که بعد از اتمام پل نهر ابتر،پل ناهی از دهستان نوآبادبعداز بازسازی و تقویت سازی به پایان رسید،و انشالله به حول و قوه الهی دوپل دیگر هم در روزهای آتی بازسازی و تقویت خواهند شد.که در این عملیات از بسیجیان اروندکنار و فرماندار جهادی و بسیجی و از گروههای جهادی و اهالی منطقه (که از شروع کار وتا بحال پا به پای نیروها در حال کمک کردن میباشند)تشکر و قدردانی کرد.

در پایان افزود: که این برنامه های جهادی گام کوچکی در رفع محرومیت های این منطقه، و تحقق یافتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با گام دوم انقلاب به دست توانمند جوانان این مرز و بوم محقق می شود،و شعار ما میتوانیم را به عرصه عمل به اثبات رسانیدن.

تشکر و قدردانی مردم منطقه دهستان نوآباد از توابع اروندکنار،از سپاه آبادان و بسیج اروندکنار و فرماندار جهادی و انقلابی وکلیه مسئولین و کسانی که در منطقه نوآباد در حال خدمت رسانی به آنان می باشند.

طی سخنان اهالی نوآباد بعد از حضور سپاه و فرماندار و بسیج در منطقه که نه فقط در حال بازسازی پلها میباشند بلکه سدزنی نهرهایی که طی سیل اخیر شکسته شده بود را هم درست کردند و خیلی از مشکلات خاکریزی که اهالی منطقه از آن رنج میبردند را هم برطرف کرده و ایجاد جاده که طی سالهای گذشته تخریب و فرسوده شده بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار