مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طی دو روز گذشته ۳۴۸۰ وعده غذای گرم در سطح روستا‌های سیل زده استان و مسافران نوروزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۰۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از روستا‌های جنوب دامغان و همچنین مسدود شدن برخی از جاده‌های استان سمنان و اسکان تعداد زیادی از مسافران در مساجد و اماکن متبرکه به علت شدت بارندگی، ۳۴۸۰ پرس غذای گرم در سطح استان از محل‌های منطبق تهیه و توزیع شد.
وی افزود: در طول اجرای طرح آرامش بهاری پایگاه‌هایی جهت اسکان مسافران پیش بینی شده است و علاوه بر این مراکز، در تعدادی از مساجد و اماکن متبرکه نیز پیش بینی اسکان مسافران در مواقع ضروری صورت گرفته بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۵۶ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان طرح آرامش بهاری اسکان داشتند که از این تعداد در ششمین شب از سال جدید به علت بارندگی شدید و مسدود بودن برخی از جاده‌های استان، شاهد اسکان ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر از مسافران در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سطح استان بودیم.
طرح آرامش بهاری به مناسبت فرارسیدن سال نو همزمان با سراسر کشور، از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها