رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل:

صیانت از جامعه کار و تلاش یکی از شاخصه‌های اصلی رونق تولید است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: صدور احکام و آرا در حوزه کارگری و کارفرمایی از دیگر وظایف ما در جهت صیانت از جامعه کار و تلاش به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی رونق تولید است.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۲۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

صیانت از جامعه کار و تلاش یکی از شاخصه‌های اصلی رونق تولید است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به وجود ۱۱۰ هزار کارگر در استان گفت: ۲۵ درصد از این تعداد در حوزه صنعت مشغول به کار هستند که در سال گذشته با تلاش‌های استاندار و همکاری‌های موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، استان اردبیل دارای جایگاه مطلوبی از نظر بروز تنش‌های کارگری بود.

وی تاکید کرد: به دلیل ماهیت مشترک جامعه مخاطب نیروی انتظامی و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل، خدمات‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه همکاری مشترک این دو دستگاه را می‌طلبد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل صدور احکام و آرا در حوزه کارگری و کارفرمایی را از دیگر وظایف این اداره برشمرد و گفت: صیانت از جامعه کار و تلاش یکی از شاخصه‌های اصلی رونق تولید است.

رحیمی با یادآوری اینکه انجام همکاری های مشترک سهم مهمی در تاثیر کاهش آسیبه های اجتماعی دارد گفت: زمستان سال گذشته تفاهم نامه مشترک در این خصوص بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل و فرماندهی انتظامی استان در خصوص افزایش همکاری های مشترک در جهت کاهش آسیب های اجتماعی منعقد گردید.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سبب رویکرد اجتماعی به عنوان لبه تماس خدمات دولتی با جامعه محسوب می شود.

وی با شرح فعالیت های انجام شده این دستگاه در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: اعتیاد نقش موثری در بروز ناهنجاری های اجتماعی و بزه ها ایفا می کند که این اداره کل با برگزاری دوره های پیشگری از اعتیاد و زنگ ورزش کارگری قدم های مهمی را در جهت آگاه سازی جامعه مخاطب خود برداشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه وضعیت نامناسب اقتصادی نیز در بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موثر می باشد، گفت: این دستگاه نهایت دقت خود را در جهت صیانت از نیروی کار و جلوگیری از اعتراضات صنفی این حوزه به عمل می آورد.

ارسال نظرات