فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۲۲ گروه جهادی تخصصی استان مرکزی به منطقه سیل‌زده پل دختر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۳۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اعزام گروه های جهادی استان برای کمک به سیل زدگان استان لرستان گفت: قرارگاه جهادی شهید اکبرزاده استان مرکزی به استعداد ۲۲ گروه جهادی تخصصی برای کمک به سیل‌زدگان عازم شهر پل دختر لرستان شدند.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل ماشین‌آلات مهندسی، نانوایی سیار، موکب‌های مردمی پخت غذا به ظرفیت ۵۰۰۰ نفر در هر وعده، شبکه توزیع کمک‌های مردمی و تیم فرهنگی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در چند روزه گذشته آنچه سپاه و بسیج در توان داشتند در کنار هم‌استانی‌های عزیز و ارگان‌ها و نهادهای دیگر به کار گرفت تا خسارات ناشی از بحران اخیر را به حداقل رسانده و آن را مدیریت کند.

سردار سرتیپ کریمی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی سپاه روح‌الله به‌عنوان استان معین استان‌های لرستان و ایلام گفت: هم‌زمان با خدمات در استان، سپاه روح‌الله به‌عنوان استان معین استان‌های ایلام و لرستان مأموریت گرفت تا در کنار سایر دستگاه‌ها مثل هلال‌احمر و ستاد بحران استان، امکانات را به این مناطق گسیل کند.

وی در پایان از مردم خواست تا کمک‌های خود را از طریق هلال‌احمر یا سپاه به منطقه ارسال کنند تا هم امنیت کمک‌ها در طول مسیر تأمین شود و هم با هماهنگی ستاد بحران استان‌های سیل‌زده این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات