رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش باران محور‌های ارتباطی این استان را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۳۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دانش زندی  با بیان اینکه اکنون تمام راه‌های کردستان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی این وضعیت تا یک روز آینده ادامه داشته و انتظار می‌رود بیشترین فعالیت آن در روز جاری باشد.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته مه گرفتگی در محور‌های سقز - دیواندره و سقز - بانه دید افقی را به کمتر از ۱۰۰ متر رسانده بود، اما اکنون این پدیده تنها در محور سنندج - کامیاران در محدوده گردنه نران وجود دارد و دید افقی را به صورت نسبی کاهش داده است.

بیش از ۳۵ مورد ریزش برداری در جاده‌ها انجام شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: در روز گذشته به علت شدت بارندگی‌ها بیش از ۳۵ مورد ریزش برداری و ایمن سازی جاده بعد از سقوط بهمن انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳۲ مورد ریزش کوه در محور‌های سنندج - دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد، کامیاران - سروآباد، سقز - بانه و سنندج - دیواندره رخ داد و علاوه بر آن در مسیر سروآباد - اورامان یک مورد بهمن سنگین و چند مورد بهمن سبک سقوط کرد که تمام این مسیر‌ها با حضور راهداران پاکسازی و ایمن سازی شد.

۴۷۵ راهدار کردستان در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۷ فروردین جاری آماده باش و به صورت شبانه روزی به مسافران و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

راهداران در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار داده‌اند. 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات