رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از آغاز حوادث طبیعی تاکنون نیروهای مسلح با تمام توان در ۲۵ استان کشور حاضر و امدادرسانی می کنند گفت: نیروهای مسلح تا پایان کار در کنار مردم هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۷۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرلشکر باقری در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان استان لرستان در خرم آباد با بیان اینکه نیروهای مسلح در ۲۵ استان کشور حضور فعال دارند و با تمام توان در خدمت مردم هستند افزود: در استان خوزستان و گلستان بیشترین حضور نیروهای مسلح را شاهد هستیم و در استان لرستان نیز قریب به ۲۰ فروند هواپیما و هلیکوپتر و بیش از ۲۰ هزار نیروی مسلح مشغول به خدمت هستند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در زمان صلح در خدمت کشور هستند گفت: کشور ما جزو ۱۰ کشور حادثه خیز طبیعی در جهان است و باید برای این امر وزارت خانه ای داشته باشیم که همه در خدمت باشند و به موقع عمل کنند و نیروهای مسلح هم در کنار دستگاه ها وارد عمل شوند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حکومت ما یکپارچه است و مردم و مسئولین در کنار هم هستند بیان کرد: جلوه های بسیاری زیبای حادثه سیل وحدت و همدلی است که همه جا شاهد هستیم که نیروهای مسلح کمک می کنند. و از هم برای اجرای ماموریت از هم سبقت می گیرند و اینها دلچسب و زیبا است و این روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری فوق العاده است.
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ما تا آخر در کنار مردم هستیم گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت واحد تلاش کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته ای انجام دهیم و زدودن شایعات مهم است و امنیت مردم هم باید تامین باشد تا مردم نگران نباشند.
وی با تاکید بر کسب تجربیات و مستندات از این حوادث برای انجام بهتر ماموریت ها در آینده گفت: این حوادث وحدت را بیشتر کرده و مردم ما علاقمند به انقلاب و نظام و نیروهای مسلح هستند و در این حوادث این را به خوبی شاهد بودیم.
در این جلسه فرماندهان سپاه های استانی و مسئولین گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها