رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای برطرف کردن مشکلات در مناطق سیل زده امکانات لازم نیروهای مسلح بسیج شده و همه نیروهای در تلاش هستند تا از آلام و مشکلات و مردم سیل زده در این مناطق کاسته شود.  
کد خبر: ۹۱۲۴۱۱۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرلشکر محمد حسین باقری صبح شنبه در سفر به لرستان و بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: هدف از سفر به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل زده این است که از نزدیک سطح مشکلات را ببینیم و بتوانیم در جهت خدمت به مردم و کاهش مشکلات در این مناطق تلاش کرد.

وی اضافه کرد: برای برطرف کردن مشکلات در مناطق سیل زده امکانات لازم نیروهای مسلح بسیج شده و همه نیروهای در تلاش هستند تا از آلام و مشکلات و مردم سیل زده در این مناطق کاسته شود.

به گفته وی با همه توان در خدمت مردم سیل زده هستیم و همه تلاش خود را انجام می دهیم  و لازم است به همه عزیزان سپاه، نیروی زمینی و ارتش که در این روزها جانانه به مردم سیل زده خدمت می کنند، خداقوت بگوییم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: وقتی در مناطق سیل زده حاضر می شویم با مردم صحبت می کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه نیروها در خدمت مردم سیل زده برای تسریع در روند برطرف کردن مشکلاتشان هستیم.

لازم به ذکر است که امروز صبح سرلشکر باقری به مناطق سیل زده پلدختر رفت و از نزدیک در جریان روند کمک و امدادرسانی در این منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات