معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) خبر داد:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) از جمع ­آوری مبلغ 470 میلیون ریال کمک نقدی توسط رده­ های بسیج سراسر استان برای مناطق سیل­ زده خبر داد و گفت: پیش ­بینی می ­شود این مبلغ در روزهای آینده به یک میلیارد ریال افزایش یابد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۴۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از جمع ­آوری کمک­ های غیرنقدی برای مناطق سیل ­زده خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 7 هزار و 200 بطری آب معدنی، 150 عدد پتو، 3 هزار کیلوگرم خرما، یک هزار و 200 کیلوگرم برنج، 50 سبد کالا شامل مواد غذایی ضروری مانند روغن، قند، شکر و ...، 250 قوطی انواع کنسرو و 200 دست البسه جمع آوری شده است که به همراه کمک ­های نقدی جمع آوری شده در روزهای آینده برای مناطق آسیب دیده از سیل ارسال می ­شود.

وی تصریح کرد: کمک ­های جمع ­آوری شده توسط بسیج تنها بخشی از کمک ­های مردم استان بوشهر به مناطق سیل ­زده است و نهادهای دیگر مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر و ... نیز مشغول جمع ­آوری کمک ­های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای مردم این مناطق هستند که پیش ­بینی می ­شود با توجه به پایان تعطیلات و سفرهای نوروزی، میزان کمک ­های نقدی و غیرنقدی مردم استان به این مناطق بیش از پیش افزایش یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر در ادامه از آمادگی اعزام گروه ­های جهادی این استان به مناطق سیل­ زده خبر داد و تصریح کرد: گروه ­های جهادی پایگاه ­ها، حوزه­ ها و اقشار مختلف بسیج سراسر استان آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی ­های لازم با رده ­های بالاتر هستیم.

سرهنگ انبارکی خاطرنشان کرد: عزیزان هم استانی در سراسر استان بوشهر می ­توانند کمک ­های نقدی خود به مناطق سیل­ زده را به حساب حوادث غیرمترقبه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به شماره 1610431088800451 نزد بانک انصار واریز و کمک ­های غیرنقدی را نیز به پایگاه ­ها و حوزه ­های مقاومت بسیج محل سکونت خود تحویل دهند.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم استان بوشهر برای کمک به مردم مناطق آسیب دیده از سیل اذعان کرد: کمک ­های نقدی به علت این که قابلیت تبدیل به کالاهای ضروری را دارند و از نظر حمل و نقل نیز آسان ­تر به دست مناطق سیل ­زده می ­رسند اولویت اول نیازهای مردم این مناطق است و در زمینه کمک ­های غیرنقدی نیز با توجه به سردی هوای مناطق آسیب دیده از سیل، پتو، البسه و آب معدنی نیز نسبت به سایر اقلام در اولویت قرار دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها