خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مسؤولانی هم که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با یک مدیریت متمرکز و با یک وحدت کار، کمک رسانی را انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۷۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با تاکید بر اینکه همه انسان‌ها در معرض امتحان الهی هستند اظهار کرد: وقوع سیلاب در کشور برای تمام مردم و سیل‌زدگان یک امتحان الهی بوده و هست.

وی با بیان اینکه مسئله که مردم سیل زده با صبر استقامت این امتحان را تحمل کنند خاطرنشان کرد: البته خسارت و مصیبت خیلی سنگین است، ولی ان‌شاءالله با صبر و تحمل و با همکاری هم این مشکل حل خواهد شد.

این مرجع تقلید کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه مردم غیر سیل زده هم در معرض امتحان هستند گفت: باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل زدگان کمک شود؛ ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد، اما باید همه با هم به میدان بیایم تا هموطنان عزیز مشکلاتشان حل شود.

وی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد و هلال احمر و اقدامات آن‌ها برای جمع آوری کمک‌ها به سیل زدگان تصریح کرد: مسؤولانی هم که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با یک مدیریت متمرکز و با یک وحدت کار، کمک رسانی را انجام دهند و دولت هم هرچه سریع‌تر خسارت‌ها را برآورد و جبران کنند تا تسکین بر درد و رنج و غم این عزیزان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها